sehun's destiny


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



Min fifteen SMKBercham Ipoh





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
F R I E N D S [part two]
Thursday 14 March 2013 | 0 comment[s]


Assalamualaikum ~ OMG .-. Who is this namja !? kiyeoweo !! Yea ~ micheo @_@ Apa ek ? Ohyeah , pasal kawan ~~~ Mia , Me . Hurm , dunno lah . Hope we will stay close okehh ^3^ haha . Jum tengok best fren min ? haha xD Burok ?? Tak pandai ?? Janji hati deme baik okehh --; bukan macam sorang tuh :P



5) NUR HANIM SAKINAH BT MD. MUNAR 


Hey ! Jangan salah sangkaaa xD Neyh pun BFFFFFFF min jugak ! Termasok zyqa , zyma , farah , ika and elia ^o^ cuma , takde space nak letak nama-2 hot neyh xD Hanim And Ika AfiZaem juga tau ^3^ Okayh , kite teroskan balikkk ~ Hanim neyh , sporting gila babad ^o^ Sapa lagi yg lebih bertanggungjawab and prihatin dlm kalangan kiteorg kalau bukan HANIM :D Haifa sebok je . dia mak kite xD Okay , mak tiri @_@ haha xD LOL =.= Hurm , nasrul suka dia seih ! Tak caya aku , lelaki pujaan zyma tuh xD bhahha , joking . Hanim dah berpunya ek ? Dgn urm , perlu ke bagitau ? pfft --; then, dia maybe pundah gie america . First org dia bagitau , min , dayah , natrah . Dgr je min dah nangis :'( Ika jangan ckp lah . BFFFFF dia tuh . ofc lah nangis cam naik gilaa T^T Isokay , maybe jeee :o insyaallah tak ok :( ? Dah dah ! Don't be saddd . Be happy , now smile ! Hanim cheerful ! Baik ! Hati lembut ! Loghat kedah de best ! Muah muah !            
Kajimaa...... =3=



6) NUR ZULAIKHA BT SYAMSUL (kay tatau nama ayah dia-.-)

Gambar lama , soey  . Tapi gambar neyh kiut miut laaa T^T Lol -.- ika, seriously happening nak matii xD Fun , loving person . All she love is purple ok ? xD Bhahahahha :P dia sebenarnya baik , lembut hati and mcm-2 lagi . Kalau dia bad mood kau jgn kacau dia eh ? Harap maklum o.O Then , dia suka jerit-2 xO and , gila-2 , tapi dia da matang . Me ? blom . harhar :P Hurm , dia gila anggur | purple . Memey lah --; hurm , besties terbesties dia Hanim ~ Mia ~ maybe ? Ntah lah . Conflict berlaku kot . Aku suka ika sbb dia FUN ! Ohyeah , dunt forget , she is crazy funny person ! I just love her okeyh ? Harhar =3=


7) NUR DAMIEA NASRUDDIN

Dia neyh hot setaff . No wonder muka chomells macam neyh kan ? ^_^ well , harhar .Kawan min semua cantik-2 belaka . DIa sch BBP . Hope dia tak lupa kamii ~ Min rapat dgn dia bcos zyqa , zyma and farah . Min rapat gegila dgn dia bcos kiteorg selalu calling sama-2 tapi sekarang min dah hilang kawan hangout on line *phone . Hurm , biolah , janji kawan :/ lama da tak ckp dgn dia , jumpa dgn dia . Tapi recently min ada chat dgn dia =3= happy sesangad . Dia neyh , periang masa sch rendah dulu , tatau lah skrg camne kan ? Hurm , dia comel gila babad . matured >//< sometimes , cepat merajuk ? And dia baikkkkk sangattt ! Harhar . Min maju bcos dia lah !! hikhik . Kiteorg penah main mcm budak kecik dulu-2 .'awok-2 , kite kan ...hikhik' LOL . kanak riang mmg macam neyh :') Miss de old times =3=

8) NUR HIDAYAH BT M. WALED

Gambar neyh cun doe ! harhar xD Dia neyh happy ever after punya budak :p Selalu emo sejak kebelakangan neyh !!! >//< tak suka tak suka :( dia , matang , loving , funny , cantik , PANDAI ! ! Bab pandai tuh serius pandai >< bencinye dapat kawan pandaiii ~ Jealous xD hahaha :) Well , mana tak nye , semua soalan dia dapat jawabb -3- LOL xD harhar , dia friendly of course ! Ramai budak cina suka kawan dgn diaaaa. Tu pun min jealous jugak ! Dia neyh budak speaking , biasalah , ikut mak dia , btw, mak dia jenis american style sket tau !? harhar xD Tapi ada fakta dalam otak min menyatakan bahawa dia selalu moody bcos bapa dia kat sabah :'( Yes , aku faham perasaan kau dayah , aku support kau and doakan bapa kau selalu ^o^ ME LIKEY U ! Hope we could be best fren till the end =3= junhyung&himchan is her's



9) NUR HAIFA NASUHA BT KAMAL BASHA 

Comei ? Of course . Eh ! Dia dah berpunyaa T^T soeyy . harhar xD Tapikan , engat lagi time dia minat merah >//< benci aku dgn dak si merah tu ! Sampai hati dia tolak bestie min !? kureng betol budak tuh ==; min suka dia sebagai bestie bcos dia baik gila babad , penyayang , kpoppers like min , baik hati , rajin , lawak , same interest ^o^ Dia cun melecun doe xD harhar :D yeah meh ~ min nak cepat neyh so tulis sked je kay ? muah muah ! Min & Haifa Friendship Stay strong ! Like strong heart . unfortunately , strong heart has ended :O bad carma or whut ? =3=



NURSYAZANI BT (dunno @_@) muhs hisyam kut ?

Dia budak asrma wei :'( Sebelom dia pergi asram , dia masok bercham , mcm zyqa jugaaa :'D hewhew :P Dia dgn min bukan main lagi gosip girls time sch rendah dulu ! harhar xD Kiteorg mmg happening ah masa tuh ^o^ dulu-2 dia selalu ejek min pendek , skrg min lagi tinggi dari diaaaa ! Haha ! Take that sis >:P hewhew =3 Min dgn dialah suka speaking time sch rendah dulu . Dia humorous , loving , cute , cun melecun , happy go lucky , fun loving person -3- LOLs =.= Min dgn dia mmg rapat lah masa time sch rendah dulu =3= tapi , dia asrama skrg .. what can i do mehh ~? Act , min kenal hepa dari syaza , min kenal syaza dari zyma bcos deme jiran `!` Lews , kay ! tu jelah kut ! haha xD I LOVE U SO FREAKING MUCH BESTIEEE =3= !!!

Really . Thanks for all of the great experience I've had wif u guys :') u guys made me happy ~ Love ya =3 may ur friendship lasts longer than expected . Maybe until we turn 60 ?? HewHew , Lols :D Chingu-ya , nan jjinjjah saranghamnida  ! ! ! 










©