sehun's destiny


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



Min fifteen SMKBercham Ipoh





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Segmen : Siapakah Top 5 Bias Saya by Arysha
Saturday 23 March 2013 | 2 comment[s]


Assalamualaikum ! Min guna full sentence bcos org ramai kata asalam tak ley lah, salam pun tak leh . Menggong je =_= kay, apa ni ? Ni segmen dari blog akak Alisya ~ Kenapa min enter ? Well, saja-2 ^^ Huhu u.u ape ni syukur == minat damiea , minat je lah ! Takyah lah suh aku tolong kauu >D ngadaaa ! Minrasa lelaki min paling raat ialah Syukur ! Nama fb dia Pwince Syukur . Dp dia buruk ? well xD bhahha . okay-okay . dah lah tu . Jum kita mula? Btw, min tngh tengok RUNNING MAN MARATON ! Kay , min guna full english eh? Harap akak faham >//<


   
First and forever is Oh Sehun . I fall in love with him since the last year. It was like my first love. I've never felt like loing my bias like his ! I don't know whyy. Fall in love with him bcos of his cuteness in STAR interview . Okay-2 malas nak speaking pulak xD Masa tu time puasa . Min boring so rajin-2 lah bukak internet then terjumpa EXO punya interview . Terus TEKAN. Then , sejak tu min mmg EXOTIC GILA . Kalau ckp pasal Maknae ni mmg tak habis lah smpai tahun depan xD bhahaha. Okay n jelah kay ?
Sehun is the 2nd dancer in EXO-K . So , that's the second reason why i freakingly in love wif him. And don't forget his Rap !


_______________________________________________________________________


Second is Jinyoung form B1A4 . This is my first bias! He made me love kpop and became a crazy kpopper now . So grateful to him ! ! ! Min suka dia bcos cara dia lead grup B1A4 . And don't forget his voice *o* and cuteness overload and his handsomeness overload *o* at first, I'm like , Hidayah ! Jgn sebok dgn Jinyoung aku lah ! Tapi skrg dah biasa-2 je =3 bcos dia pun dah lupakan jinyoung dia tuh xD harhar. SO he is mine now !

bcos gambar ni min suka dia ! Btw , min tngk cerita MTV Match Up and itulah rancangan variety min yg pertama ! Start tuh min follow je psl kpop nih >3< Thanks to that show ~ingat lagi time tu 2011 ^^







__________________________________________________________________________


Third is Lee Minhyuk also known as B-Bomb ! From Block-B =3= Block-B sekarang ni bnyk hal dgn company dia. Yg pasal sue tu lah , tak beradab lah , tak penah dpt gajilah. Hurmm, kalau nak citer psl Block-b punya issue smpai tahun dpn tak habes so, ckp psl B-bomb jelah. Okay , First fall in love with him after Jinyoung at Match Up MTV >//< Maybe bcos dia handsome? Comel ? derpiness ? Lawakkk ? And of course Min suka dia bcos of his DANCING SKILLS ! Kalah artis lain lah weh lawan dgn dia !! Dia ni king okay ! Tapi bukanlah smpai kalahkan dak si se7en tuh ! harhar .Don't forget he is SEXYYYY ! Suara dia pun mcm Angel *o* 






________________________________________________________________________


Fourth is Kim Sunggyu ! I freaking love his talent ! His voice is freaking me out ! So called angel voice ! >3< Tapi sebenarnya , min first suka dia start lagu Be Mine . And lepas tuh min terus tngk vaiety show deme iaitu dkt 391 . dua tahun lepas. Min just tengok dia . Dia amatlah lawak xD Comel ! Handsome ! With his blondyy hair >3< But, Fatin Farhanah also love him ! ahahahha. Kitaorg penah berdebat tau ~! Min start suka dia dlm Birth Of A Family . OMFG ! U must watch that show or u will not get what I'm talking about man . #TeamInspiritGila









___________________________________________________________________________



Last one is Zhang Yixing (Lay) form EXO-M ! I just fu*king love him. know why ? Look at his dimple . His dance, fantastic . His diva ?? Hell yeah . Cuteness overload ?? Handsome ! Naughty boyy. Perect Love sign. I just love him . Act, sebenarnya min mimpi psl Lay . Dan mimpi tu mmg tak dpt diceritakan. Lay mcm naughty boy >//< OMFG. Can't forget that freaking dream ! His voice is also angelic >3< That dream was the best fream of my life. And sejak tu min interested dgn Zhang Yixng. Min start tau lebih psl dia and all stuff lah ! And also ! He is the dancing machine in EXO-M =3=








Okay , ni jeee :D Btw , bias list always change okay ? huhu >D Bhaii . Sekarang suda pukul 1.18 pagi -o- ngantuk babaddd ! Nites ~ Semua ini mungkin akan berubah di masa hadapan. Ni baru siket belum smpai suami min yg ke 281 tuhh =3= Annyeong ! Jalgayoo . Nites . Nak topap . Harap menang..



















©