sehun's destiny


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



Min fifteen SMKBercham Ipoh





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
What are u doin'?
Monday 8 April 2013 | 0 comment[s]




Assalamualaikum! Hi , Hi ! *lambai tangan* Amcam hari ni? Berpeluh bnyk -,- ugh. hey ! EXO performing on mcountdown next week??!!! I smell comeback ! ! ! ! heeeeeewwwwwwwww. Kesian sehun kan!? harhar xD Okay, korang tngh buat apaa? Min taktau nak buat apa so min tulis jelah pape je kan? Btw, hari neyh bday u-kwon !! Kay =.= kakak min prasan dia punya kaler brace matoki ocean punya kaler =.= ugh . biarlah dia kan!? Haha xD Mase tuh, min ada chat dgn Farah, Yeah, bestie Min. Ntah kenapa rasa lain :/ Rasa malas nak chat :') Ntah lah kan ! Takpe lah ! Kita takde mood mase tuuu u.u oh, sedih . x) bhahaha. Kay, act , min tak suka bila training je ada budak laki -.- macam , errr. Tak selesa lah sket ^^ and, kenapa perlu ajak cimok eh? Yeah, mmg dia teror tapi kome ni ngada sngt lerr . Okay, dah lah tu , kita ckp benda lain xDDD

Hoi ! Zyma ! eh eh , dia nii !!! kenapa tak letak dlm bracket kat FB nama kau andox !? Kitaorg semua letak ! Kau sorang je tak wei ! eiiii >< Ngada betol --' Errm, twitter min penuh dgn kpop kan? Well, anak sapa lah kan :p Then, min nak bagitau samthing ! UJIAN PERTENGAHAN TAHUN ADA !!!! I'm like... OMFG !!!!! Freaking shock . Trauma habis XD Min dah set nak study hard makang piza hut . Harhar. Ujian tu !!!!!!!!!!!!! Ingat kan takda !!!!!!!!!!!!!!! Ba alip ba ya betols . Serius ah ! Dah lah ada PBS siel tuh . Pastu UJIAN pun ada -.- benggong btul -.- kay, sudah ! Tngk gmbr L dan min ah !!!!! >< perh , jelly habis min xD


                            
Dua-2 cute okay !?


Sehun tulis and post gmbr ni dkt EXO punya official page :') Kenapa? Bcos ... semalam annib=versary EXO lah ! Heeee ^^ Seriusly ^3^ Aww , OMG ! Sehun punya laptop sama dgn min lah !!! heeeee ;D At last ! We have samthing in common my love ~ Ahahahha xD gedik shial . Opps? Haha xD uBEAT !? BTOB COMEBACK !? M.I.B !? Woah .


DOAKAN MIN DAPAT RESULT BAIK DLM UJIAN NI EH? PLEASE T^T
©