sehun's destiny


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



Min fifteen SMKBercham Ipoh





© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
ZE:A ! ! ! !
Thursday 25 April 2013 | 0 comment[s]


Bismillahirahmanirahim ~ Assalamualaikum ! Hiii ~ *lambaitangan* . Kay, gedik xD tautak smalam for the FIRST TIME EVER ! Min and kengkawan min pass band tanpa kena buat correction ! OMG ! Linear equation ! I love youu -3- but , min tahu bnyk lagi soalan susa yg menanti TT dah ler minggu depan depan ujian !!! Ow , shitteeuuuuu >< ugh . nak buat macam mana? :p Then, budak cina kelas  min semua panda-2 kay !? jgn main-main ! TT ugh >< lagi satu min benci adalah ....Cikgu melayu semua suka budak cinaaa je ! SERIOUSLY ! Kitaorg ckgu tak layan pun ! ugh ! Tau lah sch ni bnyk cina . Makan tuuuuuut x) kay . jahat . harhar .Then , budak cina semua practise berlakon sejarah ken? *cinalaki* . Tak handsome puns xD Jahat ~ Bila kami semua lalu je kat deme , deme buat macam gmbr atas tuh . Then dyorg smua kata 'Welcome ~ welcome~ ' and deme kata 'Welcome to Korea' . Dgn accent yg lawak xDD Bhahaha :) then, min tergelak lah . as a crazy fangirl ~ Deme taktau min gila dgn husbernd min tuh. But , sokay . Kalau deme tau , mesti kata min gedik :d


Kay. Habis topik . Now .... ZE:A !!!!! Okay , first of all , welcome to my blog . Secondly , welcome to my world of ZE:A ! uhohohoho~ Harhar xD Kay . Min nak post bebanyak pics ZE:A especially my siwan & minwoo<3 muehehehe . I hate dongjun >:p takde lahhh x) Siket ... kbhaii ! haha . 



And this is cutie maknae , DONGJUN ~


ZE:A members without Kwanghee , Junyoung , Siwan -3-


My MINWOO ~


Charismatic Minwoo -3-


This ... Heecheol ~~ *o*


Energetic Kwanghee ;;



Watch out - ZE:A animal ver . fcking cute , man .


Shitteeeuuu ! I'm dyingg :D


Can't choose between Siwan or Minwoo !!!!!!!


My sister's bias :p


uri maknae , Dongjuna ~


EXTRAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Minhyuk screen caps for 2nd confession <3 Ohmyy :*



 Ukwon.. Ukwon... *gelengkepala* . Btw, mine is B-Bomb , or , Lee Minhyuk !all minhyk i love meh ! :3


ugh >< kwanghee ! Don't touch my Hyun Woo !



Both of them are my BIAS !!!!! ILYSM ! Oh, fcking cute. Imma die .




©